İkinci gebeliğim il gebeliğime göre iyiyim ama hayat yne kabus oldu sanki aklımla midem yer değiştirdi kokular yemekler hersey midemi bulandırıyor korona olmuşum gibi ağzımın tatsızlığı yemek yemek su içmek istiyorum ama yiyemiyorum ilk gebeliğim de zofer bile kullanıp fayda görmemiştim o yüzden kullanıyorum ilaç suan daha 5 haftalığız zaman nasıl geçer bilmiyorum