Tutaste_ biz papağan da besledik sonra kedi de aldık kedimiz doğum da yaptı çok şükür yaşamadık sorun, ilk 3 sene bağışıklık kazanıyor demişti bir doktor bana 3 yaşından sonra alırsanız alerji olma ihtimali çok Yüksek demişti. Temiz baktığınız sürece sorun olmaz inşallah 🙏🏻