Aysegulll_37_annelikk Kızlar camasirim siyahtı tam anlayamadım ama pıhtılı bişey gelmişti emin olamadım yarın 37 haftalık oluyorum kontrolüm var nişansa eğer hemen hastaneye gitmelimiyim hiç ağrım fln yok ilk hamileliğim ne yapmam gerekiyor
Beyzakeles Aysegulll_37_annelikk büyük ihtimalle nişan gelmiş ama doğum göstergesi değil bence sancılarınızı bekleyin nişan gelince hemen doğum olmuyor
eylulus Aysegulll_37_annelikk kirmizi pembemsi diyorlar ama benim nisanim seffaf sarimsi geldi, hemen hastaneye gitmek gerekmiyo sanci yoksa 2 gunde dogum yapan da var 1 haftada yapan da var ben doktora yazmistim gel bi acilmana da bakalim diyince nisanim gece gelmisti oglen gittim acilmam da baslamis ama henuz dogum yapmadim 2 gun oldu
Aysegulll_37_annelikk Beyzakeles banyoya girdim her ihtimalle karşı çıkınca sarı su geldi galiba suyum geldi hastaneye gidiyorum emin olamadım ne olduğuna
Aysegulll_37_annelikk eylulus bende kan geldi diye gitmeyecektim banyoya girip çıktım sarı su gibi bişey geldi galiba suyum geldi deyip gittim suyum gelmiş ama sıfır sancı 1 santim acilmam varmış suni sancı verdiler gecesine doğurdum
Serya3 Aysegulll_37_annelikk maşallah dua et nolur benimde tez vakitte hayırlısıyla sağlıkli bi evladim olsun💕
Aysegulll_37_annelikk lilyum_ korktmak istemem ama normal doğum benim için çok zordu o sanciyi çekmesi suni sanciydi benimki kendi sancım gelmedi