Ayy bende 4-6 mart gibi gözüküyor doğum belli mi olur belki aynı tarihte doğururuz 🙈
Ben alışverişe başlayalı çok oldu kesin bi tl işte yok öyle beğendikçe alıyourm aldıklarımı yazayım aşağı
3 alt üst yenidoğan takım
1 yenidoğan tulum (2-3 tane daha alıcam)
3 penye yelek
2 emzik
Ağız mendilleri
Çoraplar
2-4 ay uyku tulumu
3-6 ay ve 0-3 tulum birer tane
Orta kalınlıkta kenarı oyalı müslin battanıye
5 yeni doğan zıbın
1 uzun 5 sıfır kol 3-6 ay zıbın
4 kısa kollu zıbın
Tarak
Küvet (hediye geldi)
1 ceket ve alt takım 6-9 ay
3 tane de kısa kollu şort tulum buda little gusto da indirime girmişti bu hafta aldım yarı fiyatına
Henüz bunları aldım bugün 23. Haftayı doldurur yoruz kasım indirim leriyle bitiricem inşallah 🌸