miranmiran1306 Belimden böyle adet sancısı gibi giriyor bebek karnımda bi yere toplanıyor acaba normal mi?
Wg12 miranmiran1306 aynı haftadayız aynı şeyleri yaşıyorum Doktorum normal dedi kasılma ve toplanma oluyor Regl sancısına benzer sancı giriyor Kısa süreli geçiyor Sordum Çok normal bu haftalarda dedi Zannedersem Yalancı sancı
Tuzlimon1 miranmiran1306 bende 35.haftadayım 1haftadır sertleşiyor karnım bir yerde toplanıyor bebiş.dün kontrolüm vardı doktorum normal dedi. Poposuymuş hatta sertleştiği yer 🤭
miranmiran1306 Tuzlimon1 benimki de baş aşağıda duruyor eğer pozisyon değişmediyse, bugün ilk defa bu kadar sancı gibi oldu