Wg12 yeni_anne2 ilk Dozunda Aşırı kolum yandı ve Kaldıramadm bi hafta Halsizlik ateş oldu Normalmis bunlarda İkinci dozunda Hiç bişiy olmadı
sinem93- Geçen hafta oldum bende. 2-3 gün pek kaldıramadım sabitken sorun yok ama oynatınca acıyo saçlarımı falan toplayamadım doğru düzgün. Onun dışında bişey yapmadı bana.
myangelson yeni_anne2 ilk hamileliğimde 2 dozunu da yaptırdım hafif kol ağrısı dışında yan etkisi olmadı. Bunda henüz yaptırmadım
eills yeni_anne2 ilkinde hiç yan etki olmadı ben de korkuyordum açıkcası. 2. De kolum 2 gün ağrıdı bu kadar