Arkadaşlar benm ikinci hamileliğim olcak son adet tarihş 3 ehlül.. 6 hafta 5 günlük kalp atışını duymadık normal mi doktorda 10 güne kadar duyulmazsa o zmn sağlıklı bir gebelik değl mi ne öyle bişeyler dedi. Benm ilk hamileliğimde yanlış hatırlamıyorsam ya 6 ya da 7 haftalıktı duyduk
Birde geçen hafta gittiğimde kesenin aşağısında kanama alanı vardı, bu hafta da başka bir nöbetçi doktordu dedi evet var kanama alanı ama sanki geçen haftaya göre azalmış o alan, resimleein en üstteki geçen pazara ait, alttaki ikiside bugün
