Meltemm21 _sekerportakali 24 haftalıkken tatile gittiğim için boyamıştım green therappy bitkisel boyayı kullandım
Marlaa _sekerportakali Hamileyken saç boyanmasını tavsiye etmiyorlar bununla ilgili bazı doktorlar üç aydan sonra boyayabilir dese de lösemili çocuklarla yapılan araştırmada hamilelikte anneleri saç boyatan çocukların oranı anlamlı bulunmuş . Doğal diye satılan boyalarda da bir sürü kimyasal madde var yine de sizin kararınız ancak Osman gönülal ın konu halkımda hazırlamış olduğu YouTube videosunu izlemenizi sonra kendi kararınızı kendinizin vermesini tavsiye ederim
_sekerportakali Marlaa benim saçlarımda beyaz var o yüzden boyamak istiyorum yoksa zaten bebeğimden önemli değil kararsız kaldım baya
PinkBerryy 9 senedir sarı kullanıyorum saçımı, gebeliğimi öğrendiğimden beri 5 aydır boyamadım bebeğimden önemli değil
bhtrolcay _sekerportakali Naturel balance bitkisel saç boyasını kullandım 25.haftadamda boyamıştım diplerime değdirmedim sürer sürmez yıkadım çok bekletmeden🌸
N9494 Bir kere boyadım bir kez daha boyayacağım. 22. Haftadayım yine beyazlarım çok çıktı. Şimdilik loreal sprey veya saç maskarası ile kamufle etmeye çalışacağım