Merhaba dün sümüksü bir kan geldi
dün test yaptım 173 çıktı
bugün test yaptım 176 çıktı
Salı günü tekrar test vericem
doktora gittim kese gözükmedi erken dedi bu durumu yaşayan var mı bebek oluşacak mı yoksa düşük veya boş gebelik mi olur sizce yavaş ilerleyen beta hcg