Esinnur63 Kızlar 28. Haftadayım 2 gündür göbek değilimin üstü iğnelenmiş gibi ağrıyo aynı durumu yaşayan varmı
meryinthemood Esinnur63 ben de 28 haftanın içerisindeyim bana da oluyor bayağıdır. Yuvarlak bağ ağrısı deniyordu herhalde ona.
Sevda33 Esinnur63 Benimde oluyor acaba çatlak oluşuyor diyemi içten agrı oluyor bilemedim özellikle çok ayakta kalınca agrıyo.
Tubakrgn000 Esinnur63 ağrı bendede var ve göbek deliğimin kenarı kabarık duruyor eşim bebeğin eli ayağı falan diyor ama her seferinde eli ayağı olamaz diye düşünüyorum minik Bi kabartı var
Esinnur63 Tubakrgn000 kontrole gittiğimde sorucam sabahları genelde fazla yok ama akşam olduğu zaman hem ağrısı artıyo hemde sert okuyo şişkinlik oluyo o kısımda
Esinnur63 Leylimselin çok şükür şıan bir şey yok 9 günümüz kaldı doktora sordum bebek büyüdüğü için rahim yukarı doğru çıkıyomuş ağrılar kramplar normalmiş o haftalarda