Cimcime30 bende dün kahverengi leke gördüm heveslendim normalde böyle başlamazdı adetim yerleşme mi diye düşünüyordum bugün adet oldum çok mutsuzum ama ovulasyon testi aldım bu ay bu şekilde denicem bakalım hepimiz hayırlı bir şekilde evlat sahibi olalım inşallah 🤲🏻