Aslaninannesi_ Konyada yaşıyorum şehir hastanesine gittim bu sabah heyecanla, amaa dr yok neredeyse artık asistan dr bakıyor o da dünyadan bi haber gibiydi, birde ultrason cihazı bozuk bugün demez mi baktı falan ama yok görüntü alamıyorum dedi şansıma öylece çıktım geldim 😂 sonra kan vermeye geçtim hemşire hanım bu hastanenin nesi sağlam çalışıyor da diyor:)napcam bilmem başka hastaneye gidecem artık