Birebir aynısınıııı yaşadım.Karın ağrısı kusma bayılma ile hastaneye kaldırıldım.Acil ameliyata alındım 1.5 lt kan aldılar.Çok şükür benim tüpte sorun yoktu ama çok düşünürdüm bebeğim olmazsa yada yine aynı şeyleri yaşarsam diye.Sizi çoookkkk iyi anlıyorum çookk zorlu süreçler.Birde ben açık ameliyata alınmıştım sezaryen gibi,herkesin bebeği ağlarken ben odada olmayan şeyin acısını çekiyordum ,çok ağlamıştım 😊Birde kistim varmış benim,felaket ağrılı sancılı bayılmalı regl ağrıları çekerdim,onuda almışlardı.Doktoeum 6 ay korunmamı söyledi ve korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım.4.5 yaşında bi kızım var binlerce kez şükür olsun.Gönlünüzü ferah tutun,her şey daha sağlıklı ilerleyeceğinden endişeniz olmasın.Şer görünen şeyde hayır oluyor.Rabbim sağlıklı gebelik hamilelik geçirip bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin 🌸