Ceriko
2 seneye yakın Doğal gebelik elde edemedim. Sonra tüp bebeğe karar verdik yumurta rezervimde yaşıma göre biraz düşüktü zaman kaybetmek istemedim. İlk denemede tutundu bebeğim 8,5 aylik şuan emziriyorum kucagimda😊
Hiç stres yapmayın elinizde değil biliyorum ama cabalayin. Ben hep soyle derdim nasip olacaksa nasipte varsa olacak allah ol derse olacak. Dünyanın en iyi merkezi de olsa onun rızası olmadan olmayacak. Yani demem o ki tutmazsada uzulmemeye çalışacaktım kendime bunu empoze etmistim nasipte yoksa olmayacak çünkü demiştim ve bu durum beni teslimiyete sürükledi. Sonra tevekkül ettim Rabbıme bıraktım teslimiyet öyle önemli ki…nedense teslimiyetimin sonucunda evladıma kavuştuğunu düşünüyorum 😊 Rabbım gönlünüze göre versin inşallah sizinde tutar hemencik