Alisde 1 ay kadar kullandim.migde yanmami harika.kesti ama tam.bitti yazdiricaktim hamilelikte kullanilmaz gibi vs seyler okudum sasirdim kendi kafama gore degil doktor yazdigi için rahatca kullandim ama içime bi kurtta düştü varmi kullanan hic
1aleyna_ Alisde ben şurup kullanıyordum doktoruma geceleri çok mide yanmam olduğunu söyledim ve lansor 15 mg verdi canım küçük çocuklara verilen mg onu kullanıyorum çok yanmam olunca ve bir zararı olmadığını söyledi doktorum sen kaç mg kullanıyorsun?
Betul-97 Alisde Kullanıyordum hamile olunca doktorum yasakladı miden yanarsa gaviscon içersin dedi içmedim hamileliğimde
Alisde Betul-97 demekki doktordan doktora degisiyor bazisi veriyor bazisi vermiyor anladigim kadariyla