Nezahatozen
Bende bugün çatı muayenesi oldum, doktor öncesinde ultrason yaptı bana bebeğin başı sınırda bana doğumda bunu hatırlat olur mu dedi , daha sonra çatı muayenesi oldum ancak çok kasıldım doktor vajinanın orta kısmında bulunan kemik biraz aşağıda sende bebeğin kafası da sınırda normal doğumu zor yaparsın sen sezeryan günü belirleyelim dedi , bende kabul etmedim :( açıkçası hamileliğimin başından beri normale odaklıyım hiç sezeryan aklıma gelmedi ilk doğumum , ben akışına bırakmak istiyorum inşallah herşey yolunda ve sağlıkla alırım oğlumu :))