hicimm bu konuda en iyi kararı siz verirsiniz ve eğer doktorunuza güveniyorsanız ortaklaşa karar vermeniz gerekir. Normal doğum sezaryen zorlukları kolaylıkları kişiden kişiye değişiyor kız kardeşim 2 ay önce normal doğum yaptı iç dikişler yüzünden mahvoldu hala da çekiyor doğru dürüst yürüyemiyor bebeği ile de öyle anlatıldığı gibi rahatça ilgilenemedi aynı şekilde sezaryen olup 2 güne ayaklananlar var. Bunun tam tersi örnekler de çoğaltılabilir. Ama şunu bilin ki normal doğumda herşey sizin elinizde kumanda sizde yeteri kadar güçlü olmak ıkınabilmek Zorundasınız . Doğum anı sizin psikolojik korkularınızla yaşadığınız travmalarla başedecek bir boşluğu ya da şansı veremiyor size . Korkularımı bir yana bırakır, güçlü bir beden ve zihinle yaparım diyorsanız doktorunuz da destekliyormuş zaten normal doğum yapabilirsiniz. Kendinizi en iyi siz tanırsınız bu konuda kendinizi zorlamayın