Gizemli_226 Kızlar son adet tarihim 11 ağustos normalde 10 haftalik olmam gerekirken cuma günü 7+6 olarak çıktı keseyi küçük gördüm dedi sanki kalp atislarida biraz düzensiz geldi bana anlayan varsa yada elinde kağıdı olan varsa Bi bakabilir mi ben anlayamıyorum (https://)
ogretmmenanne Gizemli_226 26 ağustos son adet tarihim Geçtğiöiz hafta bebeği göremedik kese az büyümüş dedi haftaya kontrolüm var umarım görebiliriz. Sizin nasıl olmuştu?
ozlem_2727 Gizemli_226 ya bu ağustos mu sıkıntılıydı acaba benim sat 16 ağustos 8+5 ken gittim 6+1 dedi bebek de net görünmüyor haftaya bakalımmdedi ve lekelenmem var düşük yaşıycam diye bekliyorum artık kafam allak bullak
Gizemli_226 myangelson olabilir 1 ay sonra gel bakalım dedi sordum her gittiğimde uyumsuz çıktığı için bidaha ki gelişine bakarız deyip gönderiyor bide lekelenmelerim oluyordu Progestan verdi 2 gündür kullanıyorum
myangelson Gizemli_226 geç döllenme de olabilir tekrar muayeneye gittiğinizde belli olur. Allah’ın izniyle güzel devam eder siz ilaçları aksatmayin dinlenin
Gizemli_226 ogretmmenanne İlk gittiğimde benimde kesem 4 haftayla uyumluydu yeni olmuş dedi ve ben o zaman 7+4 gün olmam gerekirdi sonraki randevuda 10 haftalik olmam gerekirken 7+6 çıktı kese küçük gibi dedi sadece
Gizemli_226 ozlem_2727 ay sorma valla benimde kafam allak bullak her gittiğimde hep kafam karışıyor hep Bi sıkıntı lekenmelerim oluyor bende 2 gündür Progestan kullanıyorum hayırlısı olsun ama insan kafasına takıyor
ogretmmenanne ozlem_2727 inanın anlamadım ben siz bebeğinizi görebildiniz mi? Sata göre 8+6 artık bu gün. Çok üzgünüm
ogretmmenanne Gizemli_226 kese küçük dedi cuma günü bebeği göremezsek boş gebelik olur dedi. Çarşambadan beri lekelenmem vardı. İğne ve progestan fitil olarak kullanıyorum. Lekelenme bu gün bitti. Bebeğim vardır umarım
Gizemli_226 ogretmmenanne cuma günü gördük kalp atışı falanda var ama kese küçük gibi dedi ve kalp atışı ritmi sanki bana düşük gibi geldi anlayan olur belki diye paylaştım
ozlem_2727 ogretmmenanne malesef bebeği de net göremediğini söyledi haftaya netleşecek bakalım hepimizin hakkında hayır’lısı ne ise o olsun inşallah
ogretmmenanne ozlem_2727 amin hepimizin hakkında hayırlısı olsun. Okulda sat 24 ağustos olan arkadaşım var o da bebeğini göremedi henüz 🤷🏻♀️ anlamadım ağustosla mı ilgili? Bu kadar tesadüf…
ozlem_2727 ogretmmenanne gerçekten öyle ağustos ayında hamile kalanların çoğu ya boş gebeik ya hala net bişey yok göremedi bekliyor ya da görse bile hep bir sıkıntı var anlamadım ki umarım hepimiz güzel haberler alırız
ogretmmenanne ozlem_2727 artık diyorum ki sorun olacaksa baştan boş olsun bitsin bu süreç. Yoksa da sağlıkla ilerlesin. Hep tedirgin geçiyor günlerim
ozlem_2727 ogretmmenanne bende aynı düşüncedeyim iyi ya da kötü bir sonuç alayım böyle belirsizlikle çok zor gerçekten
ogretmmenanne ozlem_2727 evet lekelenme olunca uyuşmazlığı iğnesi, düşük iğneleri derken popomun üzerine oturamıyorum hafif bulantılarım da var. Yavrum varsa helali hoş olsun çekerim. Ama yoksa boş yere sıkıntı çekiyorum 😔
ozlem_2727 ogretmmenanne haliyle insan böyle hissediyor şu an sizi çok iyi anlıyorum ama elden bişey de gelmiyor hayırlsı ile zaman çabuk geçsin bir an önce netleşsin inşallah güzel haberler alırsınız