Herkese merhaba. Bu ay ilk kez ovulasyon testi yaptım, 12-13-14 pik oldu diğer gün silikleşmeye başladı. Daha sonra devam etmedim. Bu günleri değerlendirdim. Adet günlerimde düzensizlik var o yüzden ortalama adetime ⅞ var diyebilirim. Dünden beri adet olacakmışım gibi vajinamda ağrı var.Bir tane ovulasyon testim kalmıştı yaptım böyle çıktı. Yorumlar mısınız?