Kızlar dün biraz ev işi yaparken kendimi zorladım ve kasıklarımda dayanılmaz bir ağrı oldu doktora gittim hemen kan testi yaptırdım betanın 0.20 olduğunu söyledi adetime daha 4 gün var sizce yükselme şansı var mı çünkü daha önce daha ağır ev işleri yaptığımda hiç böyle bir ağrım olmamıştı