bebegimolacak canım ben evlendikten sonra başlangıç evre rahim ağzı kanseri olduğumu öğrendim bir kısmı alındı rahim ağzımın sonra doktorlar çocuk istiyorsan hemen yapmalısın dedi. Çünkü tekrarlaması durumunda rahim komple alınması gerekiyormuş. 6 ay denedik olmadı. İnfertiliteye gittiğimde pcos olabilir ama emin değiliz dediler. Bu süre zarfında onkoloji doktorum kontrollerde durumun biraz kötüye gittiğini söyledi ve süreci hızlandırmalıyız dedi. Aslında benim çok vaktim yok. Ocak ayına kadar olmazsa rahim alınacak büyük ihtimalle. Doktor seninle bebek arasında seçim yapmak zorunda kalırsak seni seçeriz hiç beklemeden alırız rahmi dedi. Zaten hamile kalsam da doğumdan sonra alacak rahmi 😔 bakalım bu aydan itibaren tüp bebek deneyeceğiz 2 şansım kaldı 🤷♀️