Hifaakim bebegimolacak cnm hiç kafana takmadan bekle 10 gün kendine aktiviteler bul çünkü bu iş stersle olmaz bende dayanamyıp test yaptım rüya gördüm 10 gün var daha negatf çıktı çünkü daha çok kafaya takıyosun bırak sen artık allaha sen elinden geleni yaptın sağlıklı beslen dinlen bol bol ne güzel
bebegimolacak Hifaakim kuzum aslında takmadığım zamanlar oluyor ama bazı zamanlarda kitleniyorum işin içinden çıkamıyorum
bebegimolacak Esraa00 kuzum aşılmaa olduğu için doktor 14. Gün yap dedi ben 10.gün yaptım ama yarın yine kan vercem
Melisahmet bebegimolacak buggün dün yaptığn test varsa ondanda yap canım koyulaşma varsa belli olurdu
Hifaakim bebegimolacak işte bu zamna o zamn değil cnm ne güzel aşılamanı olmuşsun kalbini ferah tut güzel hayaller kur inşallah nasip olur hayırlı evlatlar isteyen herkese 🩷
bebegimolacak Melisahmet yarın sabah yapayım dedim aynı testten var bakalım hayırlısıyla pozitifi görürüm inşallah
Nazli_3009 bebegimolacak hayırlısı ile olacak hiç merak etme gönlünü ferah tut elbet kalbinin ekmeğini yiyeceksin ❤️
Nazli_3009 bebegimolacak bugün bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim rabbim dileyen isteyen herkesin kucağını doldursun..
Zuhal_Y O kadar cok istiyorsunuz ki rabbim nasip etsin insallah 🤲Rabbim en hayirlisini bilendir isteyen tüm herkesin kucagini doldursun, saglicakla kucaklasinlar🙏🌸
bebegimolacak Kızlar yine test yaptım ama sanırım yok.. dün 2.51 çıkmıştı beta yarın yine kan vercem bakalım
Edanur60 bebegimolacak testlerde bazen yanlış çıkabılıyor hiç ümitsiz olma yarın ki kan sonucun inşallah güzel çıkar 🤲☺️ Benimde olmuyordu şuan hamileyim mucize gibi hiç beklemiyordum hatta diş çekimi yaptırmak için kan verdim 0.000 gibi bişey çıkmıştı bthcg tam 1 hafta sonra 250 çıktı betam meğer hamileymişim inşallah sizinde olur 🤲🤲☺️
Esra33- bebegimolacak rabbim emeklerini boşa çıkarmasın inşallah vardır dua edicem sana rabbim sana bağışlasın sende kendine böyle dua edebilirsin Allahım sen esirgeyen ve bağışlayansın bana da evladımı bağışla ben böyle dua ettim o ay hamile olduğumu öğrendim
04052016mh bebegimolacak aşılama falan pek anlamam çok umutlandırmakta istemem hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️ama ben 2.bebeğimi 2 değeri ile öğrenmiştim sonuca evde kendim baktım dedim yok heralde bu kadar küçük değer mi olur 1 hafta sonra bir daha kan verdim adet olmayınca yükselmişti değer 😊