bebegimolacak Aşılamanın 10.günü dayanamayıp yaptık.. aşırı belirsiz gözüküyor fotoğrafta çıkmıyor galiba ama görüyorum bu sefer sizce ????
busrax_ bebegimolacak bende yumurtlamadan on gün sonra test yaptım negatif çıktı çoğu kişi erken olduğunu söyledi. İki gün sonra ilk idrarla yapı netleşecektir inşallah
monica50 evet çok belirsiz şekilde görünüyor benim de böyleyken görmüştüm biraz zaman geçsin belirginleşir inşallah canım 🥰
Suleozcnkrkmaz bebegimolacak evde normal kaset test varsa onu da deneyebilirsiniz benim erken gebelikte çıkmayıp kaset testte çok silik çizgi çıkmıştı sonra kan verdiğimde değerim 32 çıkmıştı
Alyamuhoz bebegimolacak predictor early ile kımyasal gebelıgımı 5kala cok net gördüm ve kızımı da onunla öğrenmiştim 4 kala çok netti çizgi. Sizin de çizgi var fakat zor görünüyor hemen çıktıysa sabah yenjden yapın. İnşallah bebegınız sızınledır
monica50 bebegimolacak bence git hemen kan ver ben böyle silik görüp ertesi gün kan verdim 46′yla öğrenmiştim
Alisde bebegimolacak asilamadan kaynakli pozitif gozukme gibi geldi ama belli olmaz insallah kalbinize gore olsun 🌸🙏
secondmylife Malesef ben göremedim. Olsa zaten gözle görünen bir çizgi olurdu henüz erken zaten görünmesi için inşallah vardır.🤲
Melisahmet bebegimolacak canım bence yarın tekrar yap koyulaşırsa gebesindir. Silinirse çatlatma iğnesinin etkisidir. O zaman bir kaç gün daha beklersin pozitifleşmesi için
User33 bebegimolacak kan verin catlama iğnesinde de az da olsa beta vardır insAllah gebelik vardır en iyisi kan vermek
Melisahmet bebegimolacak bence verme az bir beta çıkarsa yine kafan karışır. Çatlatmadan mı gebe miyim diye. En azından 12. Günü bekle
Alisde bebegimolacak kanda suanda deger cikmaz maalesef cizgi cunku mesela ben görmedim yok gibi koyu ciksaydi kan verilebilirdi ama