Alyadnz33 Kızlar ne yemek yapsam acaba hiç de Halim yok aslında ben dedim eşim saat 9 a yakın geliyor 7 buçukta mercimekli köfte yanına salata mi yapsam Diye düşündüm bilmiyorum sizden de fikir alim dedim sizler ne yapacaksiniz
myangelson Alyadnz33 olur neden olmasın veya makarna falan yapın ben genelde pratik Makarna yaparım 😅
AnayimBenAna_ Esra_nurr +1 bende aynı şekilde eşim yok erişte salatası kısır yapmıştım dünden onlar yeter kızımla bana 🤭
secondmylife Yaprak sarması yaptım Yayla çorbası olabilir, tavuklu nohutlu pilav yanına turşu ve ayran olabilir pratik olarak.
myangelson Alyadnz33 ben mercimek köftesi kısır salata tarzı şeyleri çok sevdiğim için benim için on numara menü 😅 yakın zamanda kıvırcık maydanoz alıp mercimek köftesi veya kısır yapma düşüncem var benim de 😅