kizlar tüp bebege basladik bugün 6. günüm ignemin bana tek igne puregon verdiler ve 6.7. gün orgalutran (yumurta erken catlamamasi icin bir igne) vurmami söylediler ben günleri karistirmisim dün 5. günümde vurdum o igneyide doktorumu ariyorum acmiyo basina gelen varmi veya bisey olurmu korkuyorum ilk defa tüp bebek yaptiriyoruz😟😟😟