Beybi01 ilk hamileliğimde karnım baya geç çıktı bu hamileliğimde 3 aylıktan sonra çıktı baya şuan gören 7 aylık falan sanar 😂😂 18+4 haftaligiz bizde. Göbek çıkmaması daha iyi bence çünkü ister istemez hareketler kisitlaniyor çıktıkça. Bebeğin sağlığı yerindeyse bir sıkıntı olmaz. Hareketleri de 13-14 haftadan beri ufak ufak hissediyorum 2. Hamileliğim. İlk hamilelikse geç hissedilmesi normal