Ben de 33 haftalik gebeyim. Kimi zaman cok hareketli kimi zaman hareket etsin diye uyariyorum elimle, cikolata yiyorum. Doktorum gunde 10 harekete normal, sonlara dogru yeri daraldigi icin hareketi kisitlanir dedi. Ama yine de cok tedirgin oluyorum. 2 gun once nst de gayet iyiydi ama bugun az hareketli.