Rabiul en az 6 ay alınıyor en fazla 10 ay ama dediğim gibi aldığınız maas ve kaç ay alcağınız sizin yatan sigorta prim sayısı ve sigorta ücretine göre değişiyor askeri ücretle çalıstıysanız en düşük issizlik maasınız alıyorsunuz yüksek sigorta yattıysa daha yüksek maas alıyorsunuz . İssizlik alma hakkına sahipseniz zaten onaylandı mesajı geliyor başvuru yaptıktan 1 hafta içinde kaç ay ve ne kadar maas alcağınızı e devletten görebiliyorsunuz ondan sonra suan ben size net su kadar alırsınız diyemem