Ae-ae Kızlar merhaba,beta hcg değeri 10.000 üzerinde olduğunda kese içinde bebek gözükür mü. Siz kese içinde bebeği de gördüğünüzde beta değerinizin kaç olduğunu biliyor muydunuz?
seyma0661 Ae-ae beta değeri önemli değil haftanız önemli benim 5000 çıkmtışı haftam da 6haftalıktı hem kese hem bebeği görmüştük
sweetmom_ Ae-ae kese görünür canım. 5000′i geçtikten sonra görünür. Bazen biraz daha erken ya da geç de görünebilir.
Ae-ae 23567980 sad tarihine göre 4+3 ama ben gecikme olmadan öğrendim. 8 gün sonra tekrar doktor muayneye cagırdı hesaplarıma göre 10 bin değeri geçmiş olur acaba görebilir miyiz diye merak ettim.
Ae-ae S221022 yani açıkçası herkes düşük çıkmasından yakınıyor hep acaba ilerleyecek mi diye. O yüzden sizinkinin yüksek olması bence iyidir diye düşünüyorum. Tabi doktorunuz daha doğru bilgi verir
Hilallcnvr Benim ilk beta HCG 566 çıktı 3 gün sonra tekrar kan verdik 1150 çıktı kese göremedik ama doktor çok yeni dedi persmebe görmeye gidicez keseyi