minnakannesi38 KızLarrr Ben doguramicam galibaa😄😂 Bugün kontrlden geldim çatı muanesi felan yapmadı Ntsde sancim sadece 60 cıktı insallah iki haftaya kadar kendi sancim gelirde bi an dogrrm 🤰
1850 minnakannesi38 benımde 38+2 bende yarın gitcem bakalım kontrole 40 bitmeden dogsun ıstıyorum bende 41 42 falan beklemeyız ınsallah😆😆
Mrry minnakannesi38 bende doğuranıyorum😒nst ye doktorun gayet iyi sancın yok demesinden bıktım ya keşke benimse altmış olsa😑😂😂
MelekMervertlek minnakannesi38 minnakannesi38 38+2m daha 10un üzerine çıkmadı sancı 😅doğmayacak galiba
Baklava minnakannesi38 38 +3de bizim sancimiz da 20 lere bile cikamadi.makine cizmeye gerek bile gormedi 😅 Oysaki 37+1de 60la 80 arasinda sancim cikiyodu oda gitmis 😅