Lenam_03 Bugün doktora gittim kese 18 mm daha bebek oluşmamış 25 mm ye kadar bekliyoruz sağlıksız demek için dedi. Bu durumu yaşayıp sonradan bebeği gören oldu mu gittiğim hastane devlet hastanesi
Annebebek000 Lenam_03 aynisini yasadim 6+1 de gittigimde kese 20 mm dedii 1 hafta sonra tekrar gel dedii 25 mm kadar normall dedii 7+1 de gittigimde bebegi de kalp atiisni da duydumm icini ferah tut kese capin guzell
Kumsal28 Lenam_03 bende aynı şeyi yaşadim 6+1 de gittim kese vardı bebek yoktu fakat 10 gün sonra gittiğimde bebeği de kalp atışını da gördük çok şükür geç döllenmeymiş 8 gün sizde korkmayın normal yani bazen geç döllenme olabiliyor
ogretmmenanne Haftada kesem 7 mmdi. İki hafta sonra gel dedi bekliyoruz. Bu haftada lekelenme yaşadık 🤷🏻♀️
Annebebek000 Lenam_03 Aminn nisaAllahh sizde gorursunuz sag saglimm kucagimiza aliriz insaAllah bebislerimizi 🌸🌸 Folik asit basladin mi ?
Lenam_03 Annebebek000 öğrendiğimde 4+3 tü o zaman başladım yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum folik asit
Annebebek000 Kumsal28 ultrasonda bakildiginda 8 gun geriden mi geliyor dedi doktor Kac haftalikken kac ciktii
Kumsal28 Annebebek000 yok geriden geliyor demedi geç döllenme olmuş dedi 8 gün falan benim hesaplamama göre çünkü 7+4 olması gerekiyordu o gün gittiğimde ultrasonda 6+2 çıktı yanlış hatırlamıyorsam
Annebebek000 Kumsal28 bende 7+1 de gittigimde 6+6 olarak ciktii 2 gun geriden geliyor dedii Son adet tarihini baz aldi ama Gec dollenme mi olmus dedim yok 2 gunden bise olmaz dedii
Kumsal28 Annebebek000 hmm anladım aynen 2 günü çok bişey değil benimde sezeryan olduğu için çok bişey değişmiyor yani 8 günden