Henüz şeker yüklemesi yaptırmadım yaptırmadan önce evde kendim ölçmek istedim doktoruma göstermek için. Geçen ay benden açlık tokluk ve 3 aylık şeker ölçümü istemişti hepsi normal çıktı hastanede. Birkaç gündür ölçüyorum normal yersem 115-130 arası çıkıyor. Açlıklarda sıkıntı yok. Ama makarna yedim mesela 148 çıktı, karadut özü içtiğim sabah 180 çıktı şok oldum 😳 Bugün de 2 yumurtalı tahıllı ekmek kızartması yedim 160 çıktı tedirgin oldum biraz. Doktoruma haftaiçi gidicem ama stres oldum.
