DeryArenn Kızlar bugün kırkımız çıktı annem evine doncek bebeğim kolik çok korkuyorum ağlama krizinde nasıl sakinlestirebilirim
Adenmom_ DeryArenn her şey çok güzel olacak sakın kötü düşünmeyin en zorlandığınız zamanlarda sarılın bebeğinize sizin kokunuzla sakinleşir Allahın izniyle
Mamiko_2020 3 ayda kalsa 5 ayda inan yalnız kaldığın ilk gün her zaman için bocalama yaşayacaksın 😊Erkenden bir şeyleri kendi başına yapıcak olman inan çok iyi.Zamanla alışacaksın hiç merak etme ❤️