Alyask sevgilikendim bizim merkezi sıstem açtılar soguk oluyor artık özellıkle geceleri bide Ank soğuğu malum 🤦♀️
irem88 sevgilikendim 4. Gün oldu açtık Bursa baya soğuk evde çocuklarda olunca mecbur biz kendimiz bile üşüyoruz
Narincicek sevgilikendim Bizde 3-4 gün önce açtık. Ama gündüz olduğunda kısıyoruz. Akşam tekrar yükseltiyoruz.