Selam anneler 40+3 haftalık hamileyim nazlı oğlum hala gelmek istemiyor sancı kanama su gelmesi vs.hiç bir belirti yok yarın doktorum suni sancı deneyelim daha fazla beklersek bebek sıkıntıya girebilir dedi eğer hiç bir şekilde açılma vs. Olmazsa sezeryana alacak benim durumumda olan var mı ilk gebeliğim bide açıkçası çok tedirginim