39 yaşında evlendim. Adetlerim hep düzenlidir. 6 ay sonra dra gittim Amh 0.39 idi. Onun haricinde hormonlarim ve USG görüntüm normaldi. Hsg çekelim dedi dr ve ben çektirip sonucu dra gostermedim. Neyse hemen o ay gebe kaldım. 8 haftalık kadar gebelik yaşadım. Hiç kalp atışı oluşmadı ve depremden bir gün önceki gece kendiliğinden düşük yaptım. Ptalojiye gitti. Birşey çıkmadı. 2 ay sonra kimyasal gebelik yaşadım. 1 sene geçmişti artık konrunmasiz ilişkiden. Tekrar dra gittim çekilen hsg ye göre rahmim T şeklinde imiş histereskopi ile müdahale edildi. Tüp bebege başladık. 2 yumurta toplandı ama döllenme gerçekleşmedi diye işlem durduruldu. 1 sene sonra tekrar başka merkezde tüp bebeğe başladık geçtiğimiz Mayıs ayında. Orda da yumurtalıklarım öpüşen yumurtalikmis yani “kissingover” diye birşey ama yapılacak birşey yokmus bunun için. Mayıs ayındaki opuda 1 sağlıklı embriyo çıktı donduruldu. Drum bir daha opu yapalım dedi ikinci kez opu yapıldı 2 tane daha embriyo donduruldu. Eylül ayında adet olunca gidip transfer olacaktım adet olmadım 5 gün gecti betam pozitif çıktı 🥰 şimdi 13+5 haftalık gebeyim. Oğlum olacak Allah’ım sağlıkla hepimize isteyen bekleyen dua eden kim varsa nasip etsin inşallah. Umutsuzluğa asla yer yok. Allah büyük 🥰