Enemel Zeynpatak benm bir yıl olmadan tedavimi yaptı canm o doktoruna denk gelirse tedavi yapılma ihtimali yüksek olabilir
Zeynpatak Enemel ne sikintin vardi canim ozel degilse ben 1 yildan once tedavi yapilmiyo diye biliyorum ama yapildi diyosan dogrudur tabi
Zeynpatak Enemel yukardakini yazdigini simdi okudum canim gecmis olsun ama suan hamileymissin ne guzel saglikla kucagin al insallah
Enemel Zeynpatak yumurtamın biri yavaş calışıyordu ve çatlamam adetimle birlikte oluyordu çatlama olmazsa kıste dönüşüyormuş çok şükür bende o yoktu 3 ay doktora sürekli gittim baskıcı olunca özel hstaneydi başladı tedaviye o ay hamile kaldım zaten
BMH Deniztas canım bir buçuk yıl sonrasında denemelere başlamıştık ilk çocuğumda 8ay sonra tutmuştu bu kişiden kişiye değişir ama aklına takılan bir şey var ise doktora git kafan rahat olsun çünkü hamile kalmak için stresten uzak olman lazım