Arkadaşlar ben 16 haftalık hamileyim ikinci bebeğime. En yakın arkadaşım da bir yıldır bebek istiyor ve çikolata kisti var. Doktor üç ay daha dene olmazsa tüp bebek demiş. Arkadaşımın bebeğinin olmasını üzülmemesini çok istiyorum ben bir buçuk yıldır iki hamileleik yaşadım o henüz hiç hamile kalamadı. sabret olmazsa çaresi var tüp bebek yaparsın diyorum ama o normal yolla olmasını çok istiyor. benle konuşurken de belki içi gidiyordur doğal olarak benim de bir sene bebeğim olmamıştı onu çok iyi anlıyorum ve pek fazla hamilelik konusunu açmıyorum kendi sorarsa bana geçiştiriyorum. Sorum şu ki çikolata kisti olup hamile kalan oldu mu doğal yolla veya nasıl beslenmeli neler yapmalı tecrübesi olan yazabilir mi arkadaşıma önermek istiyorum