Minik1tirtil
Bunu herkese söylüyorum gelin dinleyin ‼️
Eskiden ben de senin gibi düşünürdüm. Arkadaş oturmaya çağırıyor gidiyorum ev pırıl pırıl, geri dönüp kendi evime bakınca dağınık ev. Acaba ben mi pasaklı dağınığım diyodum. Sonra şunu farkettim;
Arkadaş evi düzenli olmasa beni çağırmaz, evi düzeltip öyle çağırıyor yani illaki ön temizlik yapıyor. İnternette gördüğünüz düzenli evler de o şekikde, önce bi temizlik yapmasa o evin resmini çekebilir mi?
Yani siz zaten onların dağınık hallerini göremiyorsunuz, gördüğünüz şey düzenli halleri olunca hep öyle zannediyosunuz.
Hayır
Onlar da pasaklı olabiliyor😅
Arkadaşım da bana sürekli, bi oğlun olmasına rağmen ne kadar temiz düzenlisin diyor. Oysa ki değilim😅 onu çağırdığım zaman temizleyip çağırıyorum. İki saat öncesinde gelse karman çorman😅
Demem o ki, çocuğumuz olmasa bile o ev sürekli bi şekilde dağılıyor. O sebepten akışına bırakmakta fayda var. Hayat çok kısa 🥰