Kızlar bişey sorcam size . Yarın adet günüm. Ama bir kaç gündür hafif ağrım oluyor karnimda.gecip gidiyor. Bugün wc de peceteye silince çok hafif pembemsi leke geldi peceteye ama fitil kullanıyorum acaba ondan mı desem ilk gün değil ki.5 gündür nerdeyse. Olsaydı daha öncede olurdu hafif leke fitile yorardim. Tedavi oluyorum başka nedenden dolayi Adet oldum sandım hafif ağrım oldu geçti sonra. Acaba hamile kala bilir miyim. Adet bitiminden hemen eşim korunmadi bir kez falan.yalnislikla oldu . Bide bugün rüyamda bir bebek dogurdugumu gördüm .erkek bebekti.10 dk da doğurmusum guya. Acaba alakası varmı. Bir iki gün bekliyim. Olmadı test yaparim. 😔