Alisde neden inanamayasınız ki eşim askeri personel az çok çalışma şartlarını bilirsiniz daha 40ımın içindeyken de 3 gün şehir dışına gitmek durumunda kaldı
Biz o dönem Trabzon’da yaşıyorduk ben Ankaralıyım eşim Aydınlı annem doğumdan önce geldi dip köşe temizledi gitmeden de aynı şekilde ve o dönem kasaba tarzı bir yerde yaşıyorduk görevinden ötürü evimde sobalıydı aralıkta sezeryan doğum yaptım annem döndükten sonra eşim ben ve oğlum vardık. Eşin babalık eşlik yaptığı sürece hiçte zor olmadı. Elbette geceleri sık uyanıyorsun eski rahat düzenin olmuyor ama asla da olmaz olamaz tarzı bir durum da olmuyor. Eşinden sevgi ilgi destek babalık gören bir kadının lohusalık kabusu da olmuyor çünkü. Şimdi ikinciye hamileyim doğumda yine benzer süreç ilerleyecek. Neden sürekli olumsuzu empoze ediyorsunuz çok tuhaf