Anneeolmak Arkadaşlar selam reglime 5 gün var gece kahverengi leke geldi sabahta kırmızı bir kanama oldu. Şu an herhangi bir kanama leke vs yok peçeteye dahi gelmiyor. Sabahta test yaptım negatif çıktı. Sizce bu nedir?
Bglmmrn Anneeolmak ay bende seni le aynı durumdayım 2 gün var regl sabah sadece peceteye pembemsi leke geldi devamı yok
Bigsecret3 Anneeolmak kaset test ise varda da göstermez diye düşünüyorum erken gebelik negatif çıktıysa yoktur zaten belki öne çekmiştir kendini sökülüyor olabilir anlamak için en iyisi kan verin bence hayırlısı olsun inşallah 🥰🥰 erken gebelik testi de erken olabilir belki şuan yapmak için kan en iyisi
Anneeolmak Bigsecret3 ilk defa bu kadar erken oluyor 5 gün daha bekleyeceğim bakalım ama çok sabırsızım hemen olsun istiyorum 🥰
Cnsmv Anneeolmak merhaba hamilemisiniz ? Şuan bende aynı durumdayım. Lekelenme oldu fakat adet başlangıcı gibi değil. Adetim ilk başladığında çok şişiyorum çok ağrım oluyor bu öyle değil adetime 5 gün var