HifaVera Hamileliğimin ilk ayında 1-2 kilo aldım Daha sonra mide bulantısı yemeklerden tiksinme oldu çok az yedim belki bugün tartıldım 3 kilo vermişim şu an 8+4 deyiz normalmi kilo kaybı ?
3boysmom HifaVera ben ilk hamileliğimde 8 kilo vermiştim :) ama sonrada üstüna baya alıyorsun merak etme. ben 6.aydan sonra alabildim o aya kadar kusmam vardı malesef. turp gibi doğdu oğluşum :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷
AselM HifaVera Bende hamile kaldığımda 55 kiloydum mide bulantılarımdan dolayı 12+0 ız şuan 53 kiloya düştüm 😕
Ervsrc Normal demişti doktorum vitamin almaya çalış sadece ben 4. Ayın sonuna kadar kilo vermeye devam etmiştim