iremakl27 Evet geçen hafta yaşadım 38. Haftamda 😔 doktoruma danısiyim antibiyotik verir belki dedim yazmak istemedi
iştahsızlık bulantı da vardı bütün gun nerdeyse hiç birşey yememistim grip bebegi etkilemez dedi yinede baktı idrar tahlili yaptı nst istedi o gün birşey yemedigim için nst de bebegim hiç hareket etmedi 4 defa nst ye soktu sonra yatis verdi şekerli su oksijen serumdan takıldı bebegim hareketlenmeye başlayınca gönderdi ertesi günde iyileştim 😊