Meraba, 17 ekimde serklaj ameliyatı oldum, önceden kaybım vardı diye.
Serklajdan sonra ağrım olmadı ama kanamam vardı olduğum gün. Bu gün sabah saatlerinde ağrıya uyandım ama daha çok karın ağrısıydı tuvaletimi yaptım keçti. Sonra yine sidiğe çıkınca benden açık pembe akıntı gibi geldi, silerken gördüm. Akıntım kesmişti ağrım da olmuyordu, bu gün başlaması normalmi? Psikolojik olarak belki şimdi de endişeli gibiyim, böyle durum yaşayanlar varmı aranızda? Gaz ağrı yapmış ola bilirmi?