Merhabalarr bebeğim 11+5 haftalık. 2 gündür hafif grip gibiydim doktora danışarak sabah akşam parol içtim nane limon yaptım sabah gece yatarken de zencefil bal limon çayı yaptım. Ama sanki daha da kötüye gidiyorum vücudum kalkmıyor hem sıcak basıyor hem titriyorum. Burun akıntısı su gibi boğaz ağrısı hafif öksürük hapşırık ta mevcut. Sizin önerileriniz nelerdir evde başka ne yapabilirim? Birde korkuyorum günde 2 fincanı geçmeyecek şekilde bitki çayları içiyorum ama bebeğime bir şey olacak diye çok endiseliyim