0 dan sonra olan bir doz olduğu için basinca sıvı gelmiyor. 75 e ayarlasan bile 0 a kadar gelip duruyor. Ama çözdük sorunu insülin ignesi, yani ince deri altı iğneden aldım iğneyi taktığımız kısmından sokunca sıvıya kadar ulaşıyor ve çekiyorsun 3 iğneyi bir igneye aldım ve vuruldum. Ama yinede teşekkür ederim 🤗