Tutaste_ lidyaa30 nprmal benımde 19 dan beri geliyodu dogumdan sonra hemen geldi sezeryan olmama rağmen 🫰😀
Marlaa lidyaa30 Göğsünüzle uğraşmayın arttırmayın uğraşırsanız erken doğumu tetiklermiş benden de gelmişti geçti
Bgscelin lidyaa30 normal canım özellikle büyükse ve hormonlar yükseliyorsa daha sık gelmeye başlıyor. Sadece sıkma yeterli
Aeell lidyaa30 normal kuzum benimde geliyo ama sıkma Erken doğumu tetikler bide bebegin ilk o sütü almasi çok sağlıklı