HilalAhmet35 34 hafta 7 kilo aldım. 6.aya kadar 4 kiloydu ama. 6. Ay bir anda 3 4 kilo aldım ki yediğime dikkat eden biriyim. Şeker, abur cubur hicbse tüketmiyorum. Ama yine de anormal şekilde artıyordu kilom bir ay içerisinde. Sonra kontrole gittiğimde suyum çok yükselmiş Dr şekerden şüphelendi. Evde cihazla test yaptığımda açlık şekerim hafif yüksek çıkıyordu. Diyete başladım hemen. Diyet dediğimde meyveyi kesmek ve karbonhidratı büyük oranda azaltmaktı. Onun dışında aç kalacak şekilde bir diyet yapmadım sebze ağırlıklı her şeyi yedim. Kilo alımım durdu 6.aydan sonra hatta bir kilo verdim. Böyle gidersem doğuma kadar da daha almam diye düşünüyorum. Bu arada bebek de hep önden giderdi. Diyet yaptıktan sonra ilk defa haftasiyla uyumlu çıktı.