busraltin ben bu aylarda devlette şansa alerji testi yaptırdım doktorum yer actı ama tesadüf yani yoksa yapmamaya calısıyolar alerjik egzama öncelikle mamanın içeriğini kontrol et bizim soyaya alerjimiz cıktı tüm mamalarda var hippte yok hipp kullandık geçti ama ben o zamanlar emziriyordum bende paketli gıda yemeyi bıraktım düzelmişti yani alerjinin sebebini bulman lazım canım sadece mama alıyorsa arkasını oku alerjenler koyu harflerle yazılıyor onlardan birisine alerjisi var demekki